Nové trendy v marketingové komunikaci

Název práce: Nové trendy v marketingovej komunikácii
Autor(ka) práce: Sedlák, Radko
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Křivonožka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analýza a následné zhodnotenie nových trendov v marketingovej komunikácii, ktoré nám pomáhajú presnejšie zacieliť na zákazníka a zistiť, ako sú vnímané skupinou mladých ľudí s rozdielnymi záujmami a záľubami. Konkrétne sa táto práca zameriava na digitálny marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, ktoré sa budú porovnávať s tradičnými spôsobmi marketingovej komunikácie. Pod pojmom tradičné sú myslené médiá ako napríklad tlač, reklama v televízii a rádiu, ktoré už v tejto dobe neprinášajú taký veľký úžitok a pomaly strácajú na svojej sile. Pre empirickú časť je zvolený kvantitatívny výskum formou dotazníkového prieskumu. Výskumným súborom sú hlavne študenti prvého a druhého ročníka bakalárskeho štúdia. V závere tejto práce sú uvedené výsledky dotazníkového prieskumu.
Klíčová slova: guerilla; komunikačný mix; buzzmarketing; virálny marketing; marketing
Název práce: Nové trendy v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Sedlák, Radko
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Křivonožka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analýza a následné zhodnocení nových trendů v marketingové komunikaci, které nám pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a zjistit, jak jsou vnímány skupinou mladých lidí s rozdílnými zájmy a zálibami. Konkrétně se tato práce zaměřuje na digitální marketing, buzzmarketing a guerilový marketing, které se budou porovnávat s tradičními způsoby marketingové komunikace. Pod pojmem tradiční jsou myšleny média jako například tisk, reklama v televizi a rádiu, které již v této době nepřinášejí takový velký užitek a pomalu ztrácejí na své síle. Pro empirickou část je zvolen kvantitativní výzkum formou dotazníkového průzkumu. Výzkumným souborem jsou hlavně studenti prvního a druhého ročníku bakalářského studia. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového průzkumu.
Klíčová slova: marketing; viral marketing; komunikační mix; buzzmarketing; guerilla
Název práce: New trends in marketing communication
Autor(ka) práce: Sedlák, Radko
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Křivonožka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and consequently evaluate new trends in marketing communication that help us target at the customer more precisely and find out how they are perceived by the group of young people with different interests and hobbies. The work focuses particularly on digital marketing, buzz marketing and guerrilla marketing and they are compared with the traditional methods of marketing communication. The term "traditional" represents media such as print, advertising on television and radio which are not very beneficial these days and they are slowly losing their power. The empirical part includes a quantitative research in the form of a questionnaire. The research group consists mainly of the students of the first and second grade of bachelor's degree programme also known as Millennials generation. In the summary of the thesis the results of the survey are presented.
Klíčová slova: communication mix; buzzmarketing; viral marketing; guerilla; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 2. 2016
Datum podání práce: 2. 5. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56182/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: