Zavedení nového výrobku na trh
Název práce: | Vvedenie novogo produkta na rynok |
---|---|
Autor(ka) práce: | Davydova, Maria |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Vávra, Oldřich |
Oponenti práce: | Boháček, Jiří |
Jazyk práce: | Русский |
Abstrakt: | Privlechenie novyh klientov i uderzhanie dejstvuyushchih stanovitsya trudnee s uvelicheniem konkurentnoj bor'by na rynke prodazh.
V diplomnoj rabote podnimaetsya takaya problema kak vvedenie novogo produkta na rynok so storony marketingovogo prodvizheniya. Etot process igraet klyuchevuyu rol' dlya uspeshnosti predpriyatiya, tak kak ehffektivnost' reklamnoj kampanii polnost'yu zavisit ot kolichestva prodazh nashego tovara.
Dannaya diplomnaya rabota yavlyaetsya primerom i poshagovym rukovodstvom k dostizheniyu uvelicheniya loyal'nosti potrebitelej, a takzhe bazirovanie na primere kompanii, kotoraya tol'ko nachinaet svoj put' v sfere prodazh.
Odnim iz ehffektivnyh sposobov vyyavleniya slabyh i sil'nyh storon yavlyaetsya metod kachestvennogo issledovaniya, kotoryj pozvolyaet ocenit' situaciyu s maksimal'no vsekh storon s minimal'nymi zatratami. Imenno ehtot metod stanet klyuchevoj zadachej vsej bakalavrskoj raboty. |
Klíčová slova: | kachestvennoe issledovanie; produkt; marketing |
Název práce: | Zavedení nového výrobku na trh |
---|---|
Autor(ka) práce: | Davydova, Maria |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Vávra, Oldřich |
Oponenti práce: | Boháček, Jiří |
Jazyk práce: | Русский |
Abstrakt: | Získávání nových zákazníků a udržení stávajících se stává složitější s rostoucí konkurenci na trhu prodeje.
V bakalářské práci zvýším takový problém jako zavedení nového výrobku na trh ze strany marketingové propagace. Tento proces hráje klíčovou roli pro úspěch podniku, jakož i účinnost zcela závisí na množství prodeje našeho produktu.
Tato práce je příkladem k dosažení zvýšení loajality zákazníků, a také jé příkladem společnosti, která již začalá svou cestu v oblasti prodeje.
Jeden z nejefektivnějších způsobu jak identifikovat silné a slabé strány je metoda kvalitativního výzkumu, který umožňuje ohodnotit situaci ze všech stran s minimálním úsilím. Tato metoda bude klíčovou otázkou v celé bakalářské práce |
Klíčová slova: | marketing; produkt; kvalitativní výzkum |
Název práce: | The process of launching a product into the market |
---|---|
Autor(ka) práce: | Davydova, Maria |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Vávra, Oldřich |
Oponenti práce: | Boháček, Jiří |
Jazyk práce: | Русский |
Abstrakt: | Attracting new customers and retaining existing ones becomes more difficult with increasing competition in the sales market.
In this bachelor thesis a problem of the introduction of a new product to the trade by marketing promotion is considered. This process plays a key role for the success of the enterprise as well as the effectiveness of the marketing campaign depends entirely on the amount of sales of our product.
This thesis is an example and a step by step guide to achieve the increase in customer loyalty, basing on the example of a company that is just starting their way in the sales area.
One effective way to identify strengths and weaknesses is a method of qualitative research, which allows you to assess the situation from all sides as much as possible with minimal costs. This method will be a key mission across the bachelor work. |
Klíčová slova: | qualitative research; product; marketing |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Ekonomika predprijatija i menedžment |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra marketingu |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 1. 2. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 6. 2016 |
Datum obhajoby: | 8. 6. 2016 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/55946/podrobnosti |