Zavedení nového výrobku na trh

Název práce: Vvedenie novogo produkta na rynok
Autor(ka) práce: Davydova, Maria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Privlechenie novyh klientov i uderzhanie dejstvuyushchih stanovitsya trudnee s uvelicheniem konkurentnoj bor'by na rynke prodazh. V diplomnoj rabote podnimaetsya takaya problema kak vvedenie novogo produkta na rynok so storony marketingovogo prodvizheniya. Etot process igraet klyuchevuyu rol' dlya uspeshnosti predpriyatiya, tak kak ehffektivnost' reklamnoj kampanii polnost'yu zavisit ot kolichestva prodazh nashego tovara. Dannaya diplomnaya rabota yavlyaetsya primerom i poshagovym rukovodstvom k dostizheniyu uvelicheniya loyal'nosti potrebitelej, a takzhe bazirovanie na primere kompanii, kotoraya tol'ko nachinaet svoj put' v sfere prodazh. Odnim iz ehffektivnyh sposobov vyyavleniya slabyh i sil'nyh storon yavlyaetsya metod kachestvennogo issledovaniya, kotoryj pozvolyaet ocenit' situaciyu s maksimal'no vsekh storon s minimal'nymi zatratami. Imenno ehtot metod stanet klyuchevoj zadachej vsej bakalavrskoj raboty.
Klíčová slova: kachestvennoe issledovanie; produkt; marketing
Název práce: Zavedení nového výrobku na trh
Autor(ka) práce: Davydova, Maria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Získávání nových zákazníků a udržení stávajících se stává složitější s rostoucí konkurenci na trhu prodeje. V bakalářské práci zvýším takový problém jako zavedení nového výrobku na trh ze strany marketingové propagace. Tento proces hráje klíčovou roli pro úspěch podniku, jakož i účinnost zcela závisí na množství prodeje našeho produktu. Tato práce je příkladem k dosažení zvýšení loajality zákazníků, a také jé příkladem společnosti, která již začalá svou cestu v oblasti prodeje. Jeden z nejefektivnějších způsobu jak identifikovat silné a slabé strány je metoda kvalitativního výzkumu, který umožňuje ohodnotit situaci ze všech stran s minimálním úsilím. Tato metoda bude klíčovou otázkou v celé bakalářské práce
Klíčová slova: marketing; produkt; kvalitativní výzkum
Název práce: The process of launching a product into the market
Autor(ka) práce: Davydova, Maria
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Attracting new customers and retaining existing ones becomes more difficult with increasing competition in the sales market. In this bachelor thesis a problem of the introduction of a new product to the trade by marketing promotion is considered. This process plays a key role for the success of the enterprise as well as the effectiveness of the marketing campaign depends entirely on the amount of sales of our product. This thesis is an example and a step by step guide to achieve the increase in customer loyalty, basing on the example of a company that is just starting their way in the sales area. One effective way to identify strengths and weaknesses is a method of qualitative research, which allows you to assess the situation from all sides as much as possible with minimal costs. This method will be a key mission across the bachelor work.
Klíčová slova: qualitative research; product; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Ekonomika predprijatija i menedžment
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2016
Datum podání práce: 1. 6. 2016
Datum obhajoby: 8. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55946/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: