Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumers' Behaviour

Název práce: Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Autor(ka) práce: Grigoryan, Lusine
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The awareness and concern regarding social and environmental issues is growing among representatives of the business sector and they cannot eliminate the impact that they have. Corporate Social Responsibility is a complex strategy to govern the whole process of doing business. The objective of the Diploma Thesis is to prepare comprehensive analysis of current CSR practices in the Czech Republic and find out what type of impact the socially responsible practices of a company can have on a customers behaviour. The used literature represents pervious findings in the field, mainly researches done among Czech customers. In the practical part personal interviews with the company representative will be held in order to examine practical implications of CSR practices for the biggest brewery; Anheusher-Busch InBev.
Klíčová slova: international standards; philanthropy; social concerns; ethics; environmental issues; cost optimization; Corporate Social Responsibility; sustainability
Název práce: Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumers' Behaviour
Autor(ka) práce: Grigoryan, Lusine
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Povědomí a obavy ohledně otázek sociálního a životního prostředí stoupá v rámci různých odvětví byznysu a s tím související vlivy už nelze přehlédnout. Sociální odpovědnost je komplexní strategie, která se prolíná do všech procesů podniku. Cílem této diplomové práce je uskutečnit vyčerpávající analýzu současných praktik v oblasti společenské odpovědnosti firem a jaký vliv to má na chování zákazníka. Použitá literatura popisuje předešlé nálezy v této oblasti, hlavně výzkumy mezi českými zákazníky. V praktické části jsou provedeny rozhovory s představiteli společností, s cílem prozkoumat praktické zkušenosti praktik společenské odpovědnosti firem v největší pivovarnické společnosti- Anheuseh-Busch InBev.
Klíčová slova: optimalizace nákladů; mezinárodní normy; problémy životního prostředí; sociální odpovědnost podniků; sociální obavy; udržitelnost; filantropie; etika

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 3. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54448/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: