Komunikační strategie firmy v závislosti na typu produktu

Název práce: Komunikační strategie firmy v závislosti na typu produktu
Autor(ka) práce: Kancnýř, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkládaná diplomová práce na téma marketingová komunikace v závislosti na typu produktu bude ve své teoretické části definovat základní principy a pojmy využívané v reklamním prostředí, které následně porovnává s analyzovanými daty. Pro ně byly zvoleny dvě oblasti: rychloobrátkové zboží a málo vyhledávané služby v podobě pojišťovacích produktů. Porovnání bude zjišťovat, na jaké pořady navazují nebo po kterých následují a jaká je intenzita jednotlivých reklam od různých společností. Cílem je srovnat, jak moc odlišně komunikuje pojišťovnictví a spotřební zboží, jaká je četnost jednotlivých spotů, na kterém kanálu, popřípadě s jakým programem jsou nejčastěji spjaté a jestli se zaměřují pouze na určitý kanál, nebo na opravdu co možná nejširší veřejnost, jak je to deklarováno v teorii. Teoretická očekávání byla v práci empiricky naplněna.
Klíčová slova: rychloobrátkové zboží; pojistné produkty; marketingová komunikace; komunikační strategie
Název práce: The Communication Strategy of the Company Depending on the Type of Product
Autor(ka) práce: Kancnýř, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The submitted master's thesis on marketing communication with regard to the type of product has in its theoretical part as the main goal to define the basic principles and the terminology used in the advertising branch, which are further compared with the analysed data. Here have been chosen two areas: fast moving consumer goods and few sought services in the form of insurance products. This comparison aims to find out what programs follow or are followed by these advertised products and what is the intensity of individual ads by different companies. The goal is to compare how much differently are communicated insurance products and consumer goods, what is the frequency of individual shots, on which channel and with which program they are most frequently associated with, if they focus only on a specific channel or actually on the broadest possible public, as stated in the theory. The theoretical expectations have been confirmed in the paper by empirical research.
Klíčová slova: Insurance Products; Marketing Communication; Marketing; Fast Moving Consumer Goods

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 27. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49371/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: