Efektivní získávání studentů a absolventů do firem

Název práce: Efektivní získávání studentů a absolventů do firem
Autor(ka) práce: Křen, Dalibor
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Palíšková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá tématem HR marketingu. Jejím hlavním cílem je poskytnout návrhy a doporučení, s jejichž pomocí by konkrétní firmy zefektivnily svou marketingovou komunikaci a uplatňování HR marketingu s cílovou skupinou studentů a absolventů. Toho je dosaženo pomocí tří dílčích cílů. Prvním je stanovení předpokladů o chování cílové skupiny. Druhým je vyhodnocení výsledků projektu "Měsíc studentů a absolventů 2014" a jejich konfrontace se stanovenými předpoklady. Třetím dílčím cílem je vymezení zásadních kritérii při výběru zaměstnavatele. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V první části jsou definovány klíčové pojmy jako HR marketing, marketingová komunikace, pověst zaměstnavatele a tzv. employer branding. V této části jsou využity metody excerpce, rešerše a kompilace. V části analytické je následně dosaženo výše zmíněných dílčích cílů. V závěru jsou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení.
Klíčová slova: komunikace; absolventi; studenti; employer branding; personální marketing; HR marketing
Název práce: Effective recruitment of students and graduates to companies
Autor(ka) práce: Křen, Dalibor
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Palíšková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Submitted Master's Thesis deals with the topic of HR marketing. Its main goal is to provide suggestions and recommendations for particular companies to streamline their marketing communication and application of HR marketing on target group of students and graduates. This ultimate goal is achieved by three sub-goals. First one is to determine assumptions of target group's behavior. Second one is the evaluation of results of project "Měsíc studentů a absolventů 2014" and their confrontation with aforementioned assumptions. Third one is definition of basic criteria during employer selection. Thesis is divided into theoretic and analytic parts. In the first section the key terms such as HR marketing, marketing communication, reputation of employer or employer branding are defined. In this section the methods of excerption, research and compilations are being used. In analytic section the aforementioned sub-goals are achieved. Conclusion provides with specific suggestions and recommendations.
Klíčová slova: graduates; students; communication; Employer branding; HR marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2013
Datum podání práce: 12. 5. 2014
Datum obhajoby: 10. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47719/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: