Analýza výuky základu informatiky na vysokých školách v CR
Název práce: | Analýza výuky základu informatiky na vysokých školách v CR |
---|---|
Autor(ka) práce: | Filip, Alexandr |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Pour, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Práce se zabývá analýzou výuky základních kurzů informatiky na vysokých školách v ČR. Předmětem porovnání je 20 vysokých škol ekonomického zaměření.
Práce nejprve vymezuje pojem ?Informatická gramotnost? a uvádí požadavky, které jsou kladeny na informaticky gramotného člověka. Poté toto vymezení rozšiřuje na studenty vysoké školy a požadavky, které jsou na tuto specifickou skupinu kladeny
vzhledem k náročnějšímu studiu a budoucímu uplatnění v praxi. Vzniká tak pojem ?Vysokoškolská informatická gramotnost?.
V analytické části jsou popsány a hodnoceny jednotlivé kurzy z hlediska stupně naplnění předem definovaných úrovní gramotnosti a to vzhledem k obsahu, intenzitě vyučování, zpusobu zakončení, využití e-learningu a vyučování aplikací podnikové a
obchodní informatiky.
Závěr obsahuje shrnutí hodnocení a formulaci doporučení pro zlepšení úrovně výuky. |
Klíčová slova: | - |
Název práce: | Analysis of information science education at universities in the Czech Republic |
---|---|
Autor(ka) práce: | Filip, Alexandr |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Pour, Jan |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | |
Klíčová slova: | - |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 30. 4. 2008 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 6. 2008 |
Datum obhajoby: | 16. 6. 2008 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/8453/podrobnosti |