Marketingový prieskum trhu asistenčných služieb

Název práce: Marketingový prieskum trhu asistenčných služieb
Autor(ka) práce: Skriňák, Peter
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kubů, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V práci sú uvedené teoretické východiská marketingového výskumu a prieskumu trhu. Práca sa venuje oblasti asistenčných služieb, definovaniu jej náplne, jej špecifikám. Prieskum trhu je zameraný na prieskum 2 majoritných trhov, na poistný trh a trh nových vozidiel. Práca analyzuje zákazníkov a konkurenciu na trhu technickej asistencie.
Klíčová slova: Poistný trh; AXA Assistance; Asistenčná služba; Prieskum trhu
Název práce: Marketing research of asisstance services market
Autor(ka) práce: Skriňák, Peter
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kubů, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2008
Datum podání práce: 2. 5. 2008
Datum obhajoby: 28. 5. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/8497/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: