Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Synek, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením potenciálu konceptu sekt baru jako možnosti dosažení marketingových cílů, zejména zvýšení frekvence konzumace šumivých vín. Dále se práce zabývá ověřením rentability konceptu a zhodnocením vhodnosti franchisingu pro šíření uvažovaného konceptu. První část práce se zabývá problematikou champagne barů, které vhodně slouží jako předloha pro koncept sekt baru. V druhé části práce je charakterizován franchising a jeho konkrétní aspekty, tedy zejména výhody a nevýhody pro zúčastněné strany, základní dokumenty a jeho financování. Praktická část práce se věnuje především samotnému definování konceptu sekt baru, a to zejména pilotní provozovně. Obsahem závěrečné kapitoly mé práce je zhodnocení vytvořeného konceptu.
Klíčová slova: bar; marketing; franchising
Název práce: Franchising as a market entry strategy
Autor(ka) práce: Synek, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The submitted diploma thesis is aimed at evaluation of the potential of the concept of a sparkling wine bar as a possible solution for achieving marketing objectives, in particular to increase the frequency of consumption of sparkling wines. Furthermore, the thesis deals with the verification of profitability of the concept and assessment of the appropriateness of using franchising to spread the concept. The first part deals with the issue of champagne bars that conveniently serves as a template for the concept. The second part defines franchising and its specific aspects, mainly the advantages and disadvantages for the parties involved, the documents needed and financing. Practical part of the thesis is primarily devoted to the very definition of the concept of sparkling wine bar, especially the pilot establishment. The final chapter of the thesis is aimed at evaluation of the created concept.
Klíčová slova: marketing; bar; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 29. 4. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33041/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: