Komunikační strategie značky Red Bull

Název práce: Komunikační strategie značky Red Bull
Autor(ka) práce: Úblová, Tamara
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hanuš, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Red Bull, která působí v oblasti energetických výrobků. Práce zkoumá souvislost mezi specifickými marketingovými aktivitami společnosti Red Bull a jejich vlivem na spotřebitele. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy jako marketingová komunikace a její vývojové trendy, z nichž největší část je věnována event marketingu, se kterým se pracuje i v praktické části. Druhá část práce zkoumá konkurenční prostředí na trhu energetických nápojů v České republice a detailněji rozebírá společnost Red Bull a její komunikační aktivity. Poslední část práce se věnuje hodnocení vlastního dotazníkového on-line výzkumu mezi spotřebiteli energetických nápojů.
Klíčová slova: marketingová strategie; Red Bull; marketingová komunikace; energetické nápoje; event marketing
Název práce: Communication strategy of Red Bull
Autor(ka) práce: Úblová, Tamara
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hanuš, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyses current marketing strategy of Red Bull. The thesis examines the connection between specific marketing activities of Red Bull and their impact on energy drink's consumers. In the theoretical part of the thesis terms such as marketing communication concepts and their developing trends are coined and examined. The biggest part is focused on event marketing -- both from theoretical and practical point of view. The second part examines the competitive environment of the energy drinks market in the Czech Republic. Furthermore it describes Red Bull and its communication activities in detail. Final part of the thesis is an evaluation of data acquired from an on-line survey. The survey was tailor-made for energy drink consumers.
Klíčová slova: Red Bull; energy drinks; event marketing; marketing strategy; marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 6. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2013
Datum obhajoby: 27. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/38154/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: