Analýza komunikační strategie mobilních operátorů

Název práce: Analýza komunikační strategie mobilních operátorů
Autor(ka) práce: Vašíčková, Irena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Chvojková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá telekomunikačním trhem v České republice, a to zejména způsobem, jakým tři největší operátoři komunikují se svými zákazníky. Práce je rozdělena na tři části, kdy dílčím cílem teoretické části je zmapování současných trendů komunikační strategie a jejích specifik pro oblast služeb a telekomunikací. V další části práce je provedena analýza trhu mobilních operátorů v České republice, včetně stručného přehledu historie a vývoje jednotlivých operátorů. V poslední, praktické části, je práce zaměřena na komunikační strategii Telefónica Czech Republic, a.s. a na příkladu konkrétní kampaně je vysvětlen přístup této společnosti ke komunikační strategii. Přínosem práce je komplexní zhodnocení komunikační strategie mobilních operátorů, které reflektuje aktuální dění na telekomunikačním trhu.
Klíčová slova: Komunikace; Strategie; Telekomunikace
Název práce: Analysis of communication strategies of mobile operators
Autor(ka) práce: Vašíčková, Irena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lorenc, Miroslav
Oponenti práce: Chvojková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on telecommunication market in the Czech Republic, especially on the methods, which three main operators use for their communication with customers. The thesis is divided into three parts when in the theoretical part the partial goal is to gather information about current trends in communication strategy and find specifics for area of services and telecommunication. In the next part, there is an analysis of the market of mobile operators in the Czech Republic; including short list of history and evolution of each operator. In the last part, which is practical, the thesis focuses on communication strategy of Telefónica Czech Republic, a.s. and demonstrates approach of Telefónica CZ to their communication strategy. Evaluation of the campaign, such as its efficiency, is important part of the thesis and it is based on the results of intern research. This thesis brings a new way of looking at operators' communication strategy and complex evaluation of their strategies.
Klíčová slova: Communication; Strategy; Telecommunications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2013
Datum obhajoby: 26. 6. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40688/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: