Podnikání vietnamské komunity v ČR v oblasti FMCG

Název práce: Podnikání vietnamské komunity v ČR v oblasti FMCG
Autor(ka) práce: Nguyen, Hue An
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je charakteristika podnikání vietnamské komunity v oblasti FMCG v České republice. Práce se skládá ze tří částí. První část se zabývá migrací Vietnamců do České republiky, vývojem jejich počtu a ekonomickou aktivitou vietnamské komunity. Druhá část práce popisuje zaměření vietnamských prodejen, způsoby nákupu zboží, vybrané smluvní aliancí a příklad jedné vietnamské prodejny. Poslední část práce je část praktická, která je tvořena vyhodnocením dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření je zjistit postoj zákazníků k vietnamským prodejnám s potravinami.
Klíčová slova: rychloobrátkové zboží; vietnamské prodejny; postoj zákazníka
Název práce: Business of the vietnamese community in the Czech Republic in FMCG
Autor(ka) práce: Nguyen, Hue An
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor´s thesis is to characterize business of the vietnamese community in FMCG in the Czech Republic. The thesis has three parts. The first part follows up migration of the Vietnamese to the Czech Republic, the development of the number of the Vietnamese and economic activity the vietnamese community. The second part of the thesis describes vietnamese shops, way how they purchase goods, chosen contract alliances and an example of one vietnamese shop. The last part of the thesis is the practical part, which is made up by evaluation of a questionnaire survey. The aim of this part is to find out the attitude of customers to vietnamese shops with food.
Klíčová slova: vietnamese shops; fast moving consumer goods; attitude of customers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58556/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: