Analýza současné obchodní spolupráce společnosti ALTECH spol. s.r.o. s Brazílií a návrh strategie vstupu s dalšími produkty

Název práce: Analýza současné obchodní spolupráce společnosti ALTECH spol. s.r.o. s Brazílií a návrh strategie vstupu s dalšími produkty
Autor(ka) práce: Špačková, Ludmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kočí, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Celá práce je kombinací teorie, která je v každé kapitole obohacena o praktické zkušenosti. Práce se zabývá současnou obchodní kooperací vybrané české společnosti s Brazílií. Hlavním cílem je provést kompletní návrh strategie vstupu na brazilský trh - od prvotních úvah o trhu, přes vyhledávání kontaktů a forem možné spolupráce, až po výběr formy vstupu na tento trh. Kromě provedení interní analýzy firmy a analýzy brazilského trhu tento návrh vychází z lepších nebo i horších zkušeností českých firem, které v Brazílii již působí.
Klíčová slova: Brazílie; stategie; analýza
Název práce: Analysis of current business cooperation of ALTECH spol. s.r.o. with Brazil, and a draft of entry strategy to this market with other products
Autor(ka) práce: Špačková, Ludmila
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kočí, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Entire work is a combination of theory, which is enriched in each chapter by practical experience. The thesis deals with current business cooperation of selected Czech society with Brazil. The main objective is to create the design of the entry strategy on the Brazilian market - from initial market considerations, through searching for contacts and forms of possible cooperation, to selecting a form of entry into this market. Besides making an internal analysis of the company and analyzing the Brazilian market, this proposal is based on better or worse experiences of Czech companies already operating in Brazil.
Klíčová slova: Brazil; analysis; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57957/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: