Vliv přímého prodeje na distribuci v automobilovém průmyslu

Název práce: Direct sales and its impact on Automotive distribution
Autor(ka) práce: Belinger, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Müller, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This masters thesis aims to explore the possible implementation of the direct distribution model within the automotive industry. The goal is to outline the possible distribution strategy, using the direct distribution model, for an auto manufacturer. The theoretical background and cases that are used to describe the practical usage of the model are based on a secondary research. More specific aspects of the distribution model are then based on interviews conducted with professionals from the automotive industry. The proposed distribution strategy consists of combination of several direct distribution models. Different models are used due to the distinct nature of the products, considered in the process of new distribution model design. The implementation would allow the OEM to gain more control over the distribution process and create more efficient distribution system.
Klíčová slova: Automotive; Direct sales; Distribution
Název práce: Vliv přímého prodeje na distribuci v automobilovém průmyslu
Autor(ka) práce: Belinger, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Müller, Josef
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na možnou implementaci modelu přímého prodeje v rámci automobilového průmyslu. Cílem práce je navrhnout možnou distribuční strategii pro výrobce automobilů, na základě modelu přímé distribuce. Teoretická část práce je založena na sekundárním výzkumu. V rámci sekundárního výzkumu jsou mimo jiné použity i případové studie, ukazující praktické využití tohoto modelu. Konkrétní aspekty modelu přímé distribuce jsou poté založeny na hloubkových expertních rozhovorech s odborníky z automobilového průmyslu. Navržená distribuční strategie se skládá z kombinace několika jednotlivých modelů přímé distribuce. Různé modely jsou použity z důvodu široké škály produktů, které musí být zohledněny při návrhu nové distribuční strategie. Implementace tohoto modelu by dávala výrobci větší kontrolu nad distribučním procesem a také pomohla vytvořit celkově efektivnější distribuční systém.
Klíčová slova: Přímý prodej; Automobilový průmysl; Distribuce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 12. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59921/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: