Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh

Název práce: Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Autor(ka) práce: Kotnová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá nově otevřeným pětihvězdičkovým butikovým hotelem COSMOPOLITAN v Praze a jeho nabídkou služeb. Konkrétně se zaměřuje na popis a analýzu nástrojů online propagace při uvedení nového produktu na trh. Informace získané z uvedeného seznamu zdrojů byly setříděny do sedmi kapitol. První kapitola se zabývá vymezením základních pojmů v oboru hotelnictví. Druhá kapitola se věnuje popisu uvedení nového hotelu na trh, tedy zejména dvěma fázím životního cyklu produktu, a to fázi vývoje a fázi zavedení produktu. Třetí kapitola popisuje základní online marketingové nástroje. Ve čtvrté kapitole jsou sděleny základní informace o třech zásadních společnostech ve vztahu k hotelu COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Pátá kapitola popisuje základní a doplňkové služby hotelu COSMOPOLITAN. V šesté kapitole je sestavena situační analýza hotelu COSMOPOLITAN po půl roce na trhu. Sedmá kapitola analyzuje využívané marketingové online nástroje k distribuci a prezentaci hotelu COSMOPOLITAN pomocí Google Analytics.
Klíčová slova: butikový hotel; cestovní ruch; průzkum trhu; Google Analytics; luxury hotel; online marketingové nástroje
Název práce: Analysis of online promotion tools used during launch of the new hotel
Autor(ka) práce: Kotnová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Jenčková, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My master s thesis deals with the newly opened luxury boutique hotel COSMOPOLITAN, situated in Prague, and its services. The work analyzes the online promotion tools used during launch of the new hotel. The master s thesis is divided into seven parts. The first part describes basic terms in the tourism and in the hotel industry. The second chapter is focused on the first and the second part of the Life cycle of the product in general. The third chapter describes basic online promotion tools. The fourth part is about three important companies in relation to the hotel COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Fifth part describes the hotel COSMOPOLITAN and its basic and additional services. In the sixth chapter, there is an analysis of the present situation of the hotel COSMOPOLITAN after being 6 months on the market. Last part evaluates the results of the on-line promotion and distribution tools of the hotel, including the application of the Google Analytics.
Klíčová slova: boutique hotel; online marketing tools; luxury hotel; tourism; market research; Google Analytics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 7. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58412/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: