Strategický rozvoj podnikatelského plánu pro cestovní ruch v Praze

Název práce: Strategic Development Business Plan for the Tourism Company in Prague
Autor(ka) práce: Babarykin, Ivan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pichanič, Mikuláš
Oponenti práce: Staňková, Lenka
Jazyk práce: English
Abstrakt:
In a constantly growing tourism market competition is highly intense, and it can be extremely challenging for a small business to survive, let alone to succeed in this industry. Thus, the development of a strategic plan has a great significance for starting or improving your business. Formulating the main objectives of the company, strategic planning contributes to the creation of a common goal and effective organizational management structures. This academic work is based on the example of a small tourism company in Prague, andthe main goal of the conducted research was to find a practical application in the work of the company, as well as to create a set of actions and solutions aimed at developing a strategy that would contribute to its effective development both in the present and in the future. By analysing company’s internal and external environment and conducting a major survey on decision-making behaviour among the tourists, a number of aspects has been developed such as: 1- mission, vision and goals of the company; 2 – business solutions and recommendations. The outcome of the survey and its analysis will be provided.
Klíčová slova: strategic development; decision-making factors; planning; tour operator; company’s objectives ; tourism industry
Název práce: Strategický rozvoj podnikatelského plánu pro cestovní ruch v Praze
Autor(ka) práce: Babarykin, Ivan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pichanič, Mikuláš
Oponenti práce: Staňková, Lenka
Jazyk práce: English
Abstrakt:
V neustále se rozvíjejícím trhu cestovního ruchu je hospodářská soutěž velmi intenzivní a může být velmi náročné pro malé podniky, aby přežily, natož aby uspěly v tomto odvětví. Rozvoj strategického plánu má tedy velký význam pro zahájení nebo zlepšení podnikání. Při formulování hlavních cílů společnosti přispívá strategické plánování k vytvoření společného cíle a efektivních organizačních struktur řízení. Tato akademická práce je založena na příkladu malé turistické společnosti v Praze a hlavním cílem provedeného výzkumu bylo nalézt praktické uplatnění v práci společnosti a také vytvořit soubor opatření a řešení zaměřených na rozvoj strategie, která by přispěla k jejímu efektivnímu rozvoji jak v součesnosti, tak i v budoucnosti. Analýzou vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a uskutečňováním rozsáhlého průzkumu o rozhodovacím chování mezi turisty se vyvíjela řada aspektů, jako jsou: 1 - mise, vize a cíle společnosti; 2 - obchodní řešení a doporučení. Táto práce poskytne výsledek průzkumu a jeho analýzu.
Klíčová slova: cestovní ruch; strategický rozvoj; rozhodovací faktory; plánování; provozovatel zájezdu; cíle společnosti

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 5. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 22. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57690/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: