Návrh a implementace počítačové hry v prostředí Unity a jazyku C#
Název práce: | Návrh a implementace počítačové hry v prostředí Unity a jazyku C# |
---|---|
Autor(ka) práce: | Bedrníček, Daniel |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Pavlíčková, Jarmila |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tématem této bakalářské práce je návrh a implementace hry ve vývojovém prostředí Unity za použití programovacího jazyka C#, zejména pak komponent nutných pro chod navrhované hry.Práce je určena mírně pokročilým vývojářům a programátorům zaměřených na vývoj herních aplikací. Je podkladem i pro vývoj simulací, které vyžadují použití rozsáhlého prostředí v enginech, které toto standardně neumožňují.Teoretická část je věnována obecnému popisu vývojového prostředí Unity, jeho alternativ a stručnému popisu pracovní plochy. Dále je popsán životní cyklus aplikace a zasazení této práce do popsaného cyklu.V praktické části je pak popsáno zadání hry, pro kterou jsou komponenty navrhovány. V dalších kapitolách je popsána analýza, návrh a implementace herních komponent vytyče-ných v cílech práce. Implementace je prováděna v prostředí Unity a programovacím jazyce C#. Závěrečná kapitola shrnuje obsah práce a navrhuje další využití vytvořených komponent.Výsledkem práce jsou funkční komponenty, které je možné aplikovat při vývoji hry, případně jiných aplikací. |
Klíčová slova: | hra; C#; Unity; návrh a implementace; systém souřadnic |
Název práce: | Design and development of a game using Unity framework and C# language |
---|---|
Autor(ka) práce: | Bedrníček, Daniel |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Pavlíčková, Jarmila |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The topic of this bachelor thesis is design and development of a game using Unity engine and C# programming language, especially the components needed to develop suggested game.The thesis is addressed to lower-intermediate game developers and programmers interested in game development. It can be also useful for development of simulations that require using of vast areas, but are developed in engines, that don’t support this natively.The theoretical part is dedicated to the general description of Unity platform and its alternati-ves and the user interface of the Unity engine.The practical part describes the game, that stands as a model for the components developed. Following chapters describe analysis, design and development of the components outlined in the thesis goals. Development is realized using Unity engine and C# programming language. Last chapter summarizes the thesis and suggests further use of developed components.The output of this paper is functional components that can be used in game development, or other applications. |
Klíčová slova: | game; C#; Unity; design and implementation; coordinate system |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 15. 2. 2017 |
---|---|
Datum podání práce: | 12. 12. 2017 |
Datum obhajoby: | 26. 1. 2018 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/60750/podrobnosti |