Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství

Název práce: Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství
Autor(ka) práce: Hrdlička, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Pokorná, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství. Mezi hlavní cíle práce patří provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit společnosti a vnímání značky samotnými zákazníky společnosti. Na základě zjištěného stavu jsou provedeny návrhy a opatření pro možné zlepšení této komunikace za účelem rozšíření zákazníků společnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy v oblasti finančního poradenství, marketingové komunikace a definování marketingového komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce se zabývá seznámením s analyzovanou firmou, dále pak marketingovou komunikací firmy, která bude vymezena pomocí marketingového komunikačního mixu a realizací marketingového výzkumu, který se skládá z dotazníkového šetření. V závěru práce jsou vyhodnoceny hypotézy na základě použitých výzkumů a jsou navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová komunikace; Značka; Finanční poradenství; Komunikační mix
Název práce: Marketing Communication of OVB Allfinanz Company on the Financial Consulting Market
Autor(ka) práce: Hrdlička, Jiří
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Pokorná, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with marketing communication issues of OVB Allfinanz, a.s. in the financial advisory market. The main objectives of the work include the analysis of the current state of communication activities of the company and the perception of the brand by the customers themselves. Based on the detected state, proposals and measurements are made to improve this communication in order to expand the company's customers. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts in financial consulting, marketing communication and definition of marketing communication mix. The practical part of the diploma thesis deals with the acquaintance with the analyzed company, as well as with the marketing communication of the company, which will be defined by the marketing communication mix and the realization of the marketing research, which consists of a questionnaire survey. At the end of the thesis, the hypotheses are evaluated on the basis of used research and specific measures are proposed to improve the marketing communication of OVB Allfinanz, a.s.
Klíčová slova: Communication mix; Financial advice; Marketing; Brand; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 1. 2016
Datum podání práce: 20. 12. 2017
Datum obhajoby: 23. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55732/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: