Nekalá soutěž - klamavá reklama

Název práce: Nekalá soutěž - klamavá reklama
Autor(ka) práce: Dlouhá, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce vymezuje základní aspekty a podmínky nekalé soutěže, mapuje, jak je nekalá soutěž regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, uvádí jednotlivé formy nekalosoutěžního jednání se zaměřením na klamavou reklamu a formou ankety zjišťuje, jak klamavou reklamu obecně i se zaměřením na její konkrétní případ, vnímají kolem sebe sami spotřebitelé.
Klíčová slova: klamavá reklama; nekalá soutěž; regulace reklamy; reklama

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2008
Datum podání práce: 5. 6. 2008
Datum obhajoby: 18. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9777/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: