Komunikační strategie společnosti IMOPRA s.r.o

Název práce: Komunikační strategie společnosti IMOPRA s.r.o
Autor(ka) práce: Moštěk, Stanislav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Hýbl, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením jednotlivých druhů komunikace firmy, jejíž zaměření je výroba součástek pro automobilový průmysl. Práce analyzuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu používané firmou. Dále se zabývá specifickou komunikací, která vyplývá pro firmu certifikovanou dle mezinárodní technické specifikace ISO/TS 16949:2002. Závěr práce obsahuje doporučení pro dílčí zlepšení současného stavu komunikace ve firmě.
Klíčová slova: marketing; CNC obrábění; automobilový průmysl; komunikační strategie; IMOPRA
Název práce: Communication strategy of the company IMOPRA Ltd
Autor(ka) práce: Moštěk, Stanislav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Hýbl, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Communication strategy of the company IMOPRA Ltd
Autor(ka) práce: Moštěk, Stanislav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Hýbl, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2008
Datum podání práce: 10. 6. 2008
Datum obhajoby: 30. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9882/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: