Problematika světových výstav v rámci marketingových komunikací

Název práce: Problematika světových výstav v rámci marketingových komunikací
Autor(ka) práce: Henzl, Jindřich
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem mé diplomové práce je „Problematika světových výstav v rámci marketingových komunikací.“ Cílem této práce je analýza české účasti a marketingové komunikace na všeobecných světových výstavách EXPO s primárním zaměřením na analýzu české účasti a marketingové komunikace na Všeobecné světové výstavě EXPO 2015 v Miláně, a to na základě výsledků k tomu vytvořeného dotazníkového šetření. Na základě analýzy a výstupů dotazníkového šetření se pokusím navrhnout zlepšení do budoucna. V teoretické části se věnuji marketingovému mixu a marketingové komunikaci, event marketingu a marketingové analýze. V praktické části se věnuji tématu světové výstavy a výstavy EXPO 2015 v Miláně, analýze české a československé účasti na všeobecných světových výstavách EXPO, analýze české účasti a marketingové komunikace na Všeobecné světové výstavě EXPO 2015 v Miláně a vnímání české účasti na EXPO 2015.
Klíčová slova: EXPO; světové výstavy; marketingová komunikace
Název práce: "Issues of World Exhibitions within Marketing Communications."
Autor(ka) práce: Henzl, Jindřich
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my Master‘s Thesis is "The issue of world exhibitions within marketing communications." The aim of this thesis is to analyze Czech participation and marketing communication at World EXPO exhibitions with main focus on the analysis of the Czech participation and marketing communication at the World Expo 2015 in Milan, based on the results of the my questionnaire survey. Based on the analysis and outputs of the questionnaire survey, I will try to suggest improvements to the future. In the theoretical part I deal with marketing mix and marketing communication, event marketing and marketing analysis. In the practical part I deal with the topic of World EXPO Exhibition and the EXPO 2015 in Milan, the analysis of the Czech and Czechoslovak participation in the general World EXPO Exhibitions, the analysis of Czech participation and marketing communication at the World EXPO 2015 in Milan and the perception of Czech participation in EXPO 2015.
Klíčová slova: EXPO; World exhibitions; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2018
Datum obhajoby: 12. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58575/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: