Interkulturní analýza zapojení spotřebitelů na sociálních médií

Název práce: Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
Autor(ka) práce: Khadzhibiekova, Aida
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Brunet-Thornton, Richard
Oponenti práce: Jirsák, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This paper aims to improve understanding of cultural differences in engagement with the brand’s social media pages on different platforms and analyze different perspectives on the key areas of social media engagement and social media advertising. In the theoretical part, the author aims to identify social media platforms, define social media use motivations and motivations for content engagement. The further author investigates the cross-cultural impact of social media on consumer behavior and describes cultural values and practices in researched countries. The results of the L'Oréal brand social media pages analysis made with the Socialbakers suite are presented in the practical part of this paper and are discussed in relation to the cross-cultural differences, in order to help to relate the theoretical findings to findings obtained from the tool.
Klíčová slova: Social media ; cross-cultural analysis; engagement
Název práce: Interkulturní analýza zapojení spotřebitelů na sociálních médií
Autor(ka) práce: Khadzhibiekova, Aida
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Brunet-Thornton, Richard
Oponenti práce: Jirsák, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zlepšit porozumění kulturních rozdílů v interakci se stránkami sociálních médií značky L’Oréal na různých platformách a analyzovat různé pohledy na klíčové oblastí angažovanosti v sociálních médiích a reklamě v sociálních médiích. V teoretické části se autorka snaží identifikovat existujicí platformy sociálních médií, definovat motivace k použití sociálních médií a motivoce k angažovanosti. Dále autorka zkoumá interkulturní dopad sociálních médií na chování spotřebitelů a popisuje kulturní hodnoty a praktiky ve zkoumaných zemích. Výsledky analýzy sociálních médií značky L'Oréal provedené v softawaru Socialbakers jsou uvedeny v praktické části této práce a jsou diskutovány v souvislosti s mezikulturními rozdíly, aby pomohly spojit teoretické nálezy s poznatky získanými z nástroje Socialbakers.
Klíčová slova: Sociální média ; interkulturní analýza; angažovanost

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2017
Datum podání práce: 28. 8. 2018
Datum obhajoby: 10. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64032/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: