Analýza marketingové komunikace turistické oblasti Toulava na sociálních sítích

Název práce: Analýza marketingové komunikace turistické oblasti Toulava na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Průchová, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace na sociálních sítích v aplikaci na cestovní ruch, a sice na turistickou oblast Toulava. Přibližuje témata jak cestovního ruchu, tak i marketingu, a především marketingu na sociálních sítích. Sociální sítě také charakterizuje, rozděluje, přibližuje jejich historii a také poukazuje na jejich důležitost v oblasti marketingové komunikace. V aplikační části je stručně představena aplikační oblast, tedy turistická oblast Toulava, včetně představení její historie i dosavadní marketingové komunikace. Součástí aplikační části je vyhodnocení dotazníkového šetření, které probíhalo na přelomu zimy a jara 2019. V neposlední řadě jsou zde uvedeny doporučení a návrhy pro lepší komunikaci na sociálních sítích turistické oblasti Toulava, které se opírají o výsledky dotazníkového šetření a náměty dotazovaných návštěvníků.
Klíčová slova: cestovní ruch; marketing; sociální sítě; Toulava; uživatelé sociálních sítí
Název práce: Analysis of marketing communication of tourist area Toulava on social networks
Autor(ka) práce: Průchová, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with issue of the marketing promotion on social networks in the tourism application, on the tourist destination Toulava. Thesis approaches the issue of tourism and marketing, especially marketing on social networks, divide them, approximate their history and they importance in the field of marketing promotion. In the application part is introduced the application tourism destination – Toulava, including the introduction of its history and current marketing promotion. In this part of thesis is evaluation of the questionnaire survey, which was done on winter and spring of the year 2019. Lastly there are presented the recommendations for the better promotion on the social network of the tourism destination Toulava. These recommendations are based on the results of the questionnaire survey and suggestions of the visitors.
Klíčová slova: marketing; Toulava; social networks; social networks users; tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2018
Datum podání práce: 20. 12. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64727/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: