Tvorba event marketingové kampaně

Název práce: Tvorba event marketingovej kampane
Autor(ka) práce: Mackovjaková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kupec l, Michae
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Témou tejto bakalárskej práce je event marketing a jej hlavným cieľom je vytvorenie event marketingovej kampane. Teoretická časť je venovaná terminológii z oblasti event marketingu. Je v nej definovaný a charakterizovaný pojem event marketing, je predstavená konkrétna typológia event marketingu a tiež je popisované marketingové plánovanie a samotný proces plánovania a tvorby event marketingovej kampane, ktorý pozostáva z niekoľkých častí. V praktickej časti je pojednávané o cukrárni Saint Tropez, pre ktorú je v závere práce vytvorená vhodná event marketingová kampaň na základe analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy odvetvia podľa Porterovho modelu piatich síl, analýzy marketingového komunikačného mixu cukrárne Saint Tropez, osobného rozhovoru s majiteľom cukrárne a dotazníkového šetrenia, ktoré bolo vykonané v cieľovej skupine študenti vysokej škole v Prahe.
Klíčová slova: event marketing; event; udalosť; marketingové plánovanie; event marketingová kampaň
Název práce: Development of Event Marketing Campaign
Autor(ka) práce: Mackovjaková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kupec l, Michae
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The theme of this bachelor thesis is event marketing and this study aims to develop the event marketing campaign. The theoretical part is mainly devoted to the terminology of event marketing. Furthermore, there is defined and characterized the concept of the event marketing, a specific typology of event marketing and there is presented marketing planning and the process of planning and creating an event marketing campaign which consists of several parts. In the practical part, there is presented Patisserie Saint Tropez for which is designed the event marketing campaign at the end of the bachelor thesis. The campaign is designed based on PEST analysis, SWOT analysis, Porter's five forces of competitive position analysis, communication mix analysis and survey, which was intended for the target group of students of universities in Prague.
Klíčová slova: event marketing; event; marketing planning; event marketing campaign
Název práce: Tvorba event marketingové kampaně
Autor(ka) práce: Mackovjaková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Kupec l, Michae
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tématem této práce je event marketing a jejím hlavním cílem je vytvoření event marketingové kampaně. Teoretická část je věnována terminologii z oblasti event marketingu. Je v ní definován a charakterizován pojem event marketing, je představena konkrétní typologie event marketingu a také je popisováno marketingové plánování a samotný proces plánování a tvorby event marketingové kampaně, který sestává z několika částí. V praktické části je pojednáno o cukrárně Saint Tropez, pro kterou je v závěru práce vytvořena vhodná event marketingová kampaň na základě analýzy PEST, analýzy SWOT, analýzy odvětví podle Porterova modelu pěti sil, analýzy marketingového komunikačního mixu cukrárny Saint Tropez, osobního rozhovoru s majitelem cukrárny a dotazníkového šetření, které bylo provedeno v cílové skupině studenti vysoké škole v Praze.
Klíčová slova: udalost; event; marketingové plánování; event marketing; event marketingová kampaň

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2018
Datum podání práce: 9. 5. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67003/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: