Marketingová komunikace na sociálních sítích jako nástroj pro zvýšení návštěvnosti divadel

Název práce: Marketingová komunikace na sociálních sítích jako nástroj pro zvýšení návštěvnosti divadel
Autor(ka) práce: Karráová, Nicole
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Grosman, Jakub
Oponenti práce: Petrová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Sociální sítě se staly díky snadnému přístupu k datům velmi účinným nástrojem pro výkonnostnímarketing. Obsah na sociálních sítích je přehlcen obsahem placeným a ceny za konverze se zvyšujíkaždý měsíc. Mnoho pražských divadel svůj rozpočet na reklamu vynakládá neefektivně či na základěnedostatečných dat. Tato práce si ukládá za cíl ukázat, jakým způsobem efektivně využítnástrojů, které sociální sítě nabízí, aby se cena vynaložená na prodej jednoho lístku snížila na minimum.Teoretická část práce nabízí vhled do problematiky moderního marketingu a marketinguna sociálních sítích a předkládá pojmy potřebné k práci na sociálních sítích. V praktické části sepráce věnuje analýze užívání sociálních sítí na příkladu DNZ. Součástí přípravy pro analýzu je řízený
Klíčová slova: Sociální sítě; Divadlo; Marketing; Facebook; Divadlo Na zábradlí
Název práce: Marketing communication on social media as a tool to increase ticket sales
Autor(ka) práce: Karráová, Nicole
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Grosman, Jakub
Oponenti práce: Petrová, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Social media have become a powerful tool for performance marketing with easy data access. Contenton social media is overloaded with paid content, and conversion pricing increases every month.Many Prague theaters spend their advertising budget inefficiently or on the basis of insufficientdata. This work aims to show how to effectively use the tools that social media offer to minimizethe cost of selling one ticket.The theoretical part offers an insight into the problems of modern marketing and marketing onsocial media and presents the concepts needed to work on social media. In the practical part, thethesis deals with the analysis of the use of social media on the example of DNZ. Part of the preparationfor the analysis is a managed semi-structured interview with Jan Búrik, head of the Nazábradlí Theater.
Klíčová slova: Marketing; Theatre; Facebook; Na zábradlí theatre; Social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 6. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64651/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: