CSR značky Avon

Název práce: CSR značky Avon
Autor(ka) práce: Školová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem. Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit dopady CSR aktivit a projektů společnosti Avon na její zaměstnance a zákazníky. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola se zaobírá pojmem CSR, jeho vývojem, mezinárodními standardy a institucemi, které jsou činné v oblasti CSR. Dále se v rámci první kapitoly definuje přimý prodej, jeho historický vývoj a metody. Druhá kapitola je věnována společnosti Avon, jejímu vzniku, hlavnímu poslání a současné situaci. V rámci společenské odpovědnosti jsou přiblíženy vztahy společnosti vůči zaměstnancům, dodavatelům, distriburům, ale také k udržitelnosti a životnímu prostředí. Dále jsou analyzovány filantropické projekty a iniciativy Avonu, a vyhodnocení jejich známosti mezi zákazníky společnosti.
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem; udržitelnost; Avon; CSR
Název práce: CSR at Avon
Autor(ka) práce: Školová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with the concept of corporate social responsibility. The aim of this master thesis is to analyze and evaluate the impact of Avon CSR activities and projects on its employees and customers. The thesis is divided into two chapters. The first chapter deals with the concept of CSR, its development, international standards and institutions that are active in the field of CSR. Furthermore, the first chapter defines direct sales, its historical development and methods. The second chapter is focusing on Avon, its history, main mission and the company's relations with employees, suppliers, distributors, and their approach to sustainability and the environment. The chapter is also analysing the customers awareness about Avon's philanthropic projects.
Klíčová slova: Avon; Sustainability; Corporate Social Responsibility; CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2019
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70168/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: