Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa

Název práce: Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
Autor(ka) práce: Petrbok, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie pro start-up Leepa, který má ambici vytvořit novou alternativu k běžnému nákupnímu chování každého spotřebitele. Na základě marketingové strategie je navržena komplexní komunikační a mediální strategie pro vstup start-upu na trh. V teoretické části jsou popsány základní oblasti marketingu, start-upu a nové mediální a komunikační trendy. Poznatky a metody popsané v teoretické části jsou následně aplikovány ve vypracování praktické části. V praktické části je nejdříve představen start-up Leepa. Dále se praktická část zabývá marketingovou situační analýzou, marketingovým výzkumem, segmentací, targetingem, positioningem a marketingovým mixem start-up Leepa. Na základě závěrů ze všech těchto částí je navrženo fázování vstupu na trh a komplexní mediální a komunikační strategie pro start-up Leepa.
Klíčová slova: komunikační strategie; marketingový výzkum; Start-up; udržitelnost; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy and market entrance for start-up Leepa
Autor(ka) práce: Petrbok, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to develop marketing strategy proposal for start-up Leepa which has ambition to create new alternative to ordinary shopping behaviour of each consumer. On the basis of marketing strategy is prepared complex communication and media strategy for market entrance of this start-up. In theoretical part are described basic areas of marketing, start-up and new media and communication trends. Afterwards findings and methods described in theoretical part  are applied in prepared practical part. Firstly is in practical part introduced start-up Leepa. Secondly we look in practical part into marketing situational analysis, marketing research, segmentation, targeting, positioning and marketing mix for start-up Leepa. On the basis of findings in all these parts is proposed phasing for market entrance and complex media and communication strategy for start-up Leepa.
Klíčová slova: communication strategy; marketing research; sustainability; Start-up; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68759/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: