Analýza účinnosti reklamních formátů na sociální síti Facebook pro vybranou firmu

Název práce: Analýza účinnosti reklamních formátů na sociální síti Facebook pro vybranou firmu
Autor(ka) práce: Bartošová, Erika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení nejvýkonnější varianty facebookové reklamy v rámci dvou digitálních kampaní vybrané kosmetické společnosti. Tato práce analyzuje čtyři varianty videí pro trhy České republiky, Slovenska a Maďarska. Následné vyhodnocení slouží jako doporučení pro budoucí internetové kampaně sledované společnosti. Teoretická část je zaměřena na základy facebookové reklamy, kterými jsou například různé formáty reklamy nebo nástroj Správce reklam. Hlavní pozornost je věnována především e-commerce se zaměřením na oblast kosmetiky. V praktické části autorka nejprve popisuje charakteristiku výzkumu a následně vyhodnocuje výsledky kampaně. Výstupem práce jsou doporučení pro efektivnější tvorbu sponzorovaných příspěvků pro jednotlivé trhy.
Klíčová slova: Digitální kampaň; Facebook; Kosmetika; A/B testování; E-commerce
Název práce: Analysis of the effectiveness of Facebook ads for a selected cosmetic company
Autor(ka) práce: Bartošová, Erika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to evaluate the most effective variants of Facebook ads using two digital campaigns as an example. This thesis analyzes four variants of videos aimed for markets of the Czech Republic, Slovakia and Hungary. The theoretical part of this thesis focuses on the issue of internet marketing with an emphasis on the specifics of marketing on Facebook. Main attention is paid to e-commerce and possibilities of the use thereof. The practical part first presents information about selected company. The introduction of the selected company is followed by the main analysis of different types of video ads. Secondary analysis is focused on the sell-out generated by two digital campaigns. Detailed findings serve as a base for more efficient marketing for future digital campaigns.
Klíčová slova: Digital campaign; Cosmetic; E-commerce; Facebook; A/B testing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 10. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 15. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67582/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: