Účinnost on-line komunikace

Název práce: Účinnost on-line komunikace
Autor(ka) práce: Herskovič, Tadeáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak účinná může být online marketingová komunikace zvolených marketingových nástrojů na věkové generace. Teoretická část práce se zabývájí popsáním teoretických pojmů. Jsou zde charakterizovány pojmy online marketing, marketingové nástroje, sociální sítě a marketing na sociálních sítích a sociální sítě v České republice. Praktická část nejprve charakterizuje měření účinnosti komunikace, dále analyzuje zkoumané internetové obchody Alza.cz a Mall.cz a poté stručně charakterizuje věkové generace Baby boomers, X, Y a Z. Nakonec vyhodnotí účinnost a efektivitu online marketingové komunikace a vymezí několik doporučení pro vybrané společnosti pro zvýšení účinnosti na sociálních sítích.
Klíčová slova: Sociální sítě; Účinnost komunikace; Marketingová komunikace; Online marketing
Název práce: Efficiency of online communication
Autor(ka) práce: Herskovič, Tadeáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to find out how effective online marketing communication can be for selected marketing tools on age generations. The theoretical part deals with the description of theoretical concepts. It describes the concepts of online marketing, marketing tools, social networks and marketing on social networks and social networks in the Czech Republic. The practical part first characterizes the measurement of communication efficiency, further analyses the researched online stores Alza.cz and Mall.cz and then briefly characterizes the age generations of Baby boomers, X, Y and Z. Finally, it evaluates the effectiveness and efficiency of online marketing communication and defines several recommendations for selected companies to increase efficiency on their social networks.
Klíčová slova: Communication efficiency; Marketing communication; Online marketing; Social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 2. 2020
Datum podání práce: 3. 12. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72485/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: