Společenská odpovědnost firem jako součást úspěšného výkonu IKEA na trhu

Název práce: Corporate Social Responsibility as an element of IKEA’s successful performance in the market
Autor(ka) práce: Egorova, Yulia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Černá, Iveta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis aims to analyze the contribution of IKEA’s Corporate Social Responsibility to its successful performance in the market. The thesis comprises theoretical data on CSR, its application in Sweden, IKEA’s country of origin, and an overview of the analyzed company. By the practical data, the thesis investigates if CSR has the potential to influence the market performance of the multinational corporation.
Klíčová slova: Corporate Social Reposnsibility; IKEA; market performance
Název práce: Společenská odpovědnost firem jako součást úspěšného výkonu IKEA na trhu
Autor(ka) práce: Egorova, Yulia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čajka, Radek
Oponenti práce: Černá, Iveta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat přínos společenské odpovědnosti společnosti IKEA k jejímu úspěšnému výkonu na trhu. Práce obsahuje teoretické údaje o CSR, její aplikaci ve Švédsku, zemi původu IKEA, a přehled analyzované společnosti. Na základě praktických údajů práce zkoumá, zda má CSR potenciál ovlivnit tržní výkonnost nadnárodní korporace.
Klíčová slova: IKEA; výkonnost trhu; Společenská odpovědnost firem

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 3. 2020
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 20. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72881/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: