Komunikace manažerů na LinkedInu během krize COVID-19

Název práce: Leadership communication on LinkedIn during the times of COVID-19
Autor(ka) práce: Marxtová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Půbalová, Kateřina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This Master thesis focuses on the communication of CEOs of selected socially responsible companies on the social network LinkedIn during the times of the COVID-19 pandemic, particularly between January and July 2020. The goal of this thesis was to provide concrete guidance for top managers and their online communication in a similar scenario. At the same time, it also focused on traditional models of managerial communication and their applicability on the analysed sample. The thesis used qualitative coding to identify topics prevalent in communication on LinkedIn. These topics were then analysed using both qualitative and quantitative methods. The final part of this thesis identifies recommended approaches of managerial communication in a similar scenario. Simultaneously, the thesis revisited theoretical models of managerial communication and enriched them with observations from the studied sample.
Klíčová slova: COVID-19; managerial communication; online communication; LinkedIn
Název práce: Komunikace manažerů na LinkedInu během krize COVID-19
Autor(ka) práce: Marxtová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Králová, Tereza
Oponenti práce: Půbalová, Kateřina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá komunikací vedoucích pracovníků vybraných sociálně zodpovědných firem na sociální síti LinkedIn v průběhu krize COVID-19, konkrétně mezi lednem a červencem 2020. Jejím cílem bylo poskytnout konkrétní návody manažerům pro účely online komunikace v podobném scénáři, zároveň se zaměřovala i na aplikovatelnost modelů manažerské komunikace na zkoumaný vzorek. Práce využívala metody kvalitativního kódování, na základě které byla identifikována témata objevující se v komunikaci na síti LinkedIn. Témata byla následně analyzována kvalitativním i kvantitativním způsobem. V závěru práce jsou identifikovány doporučené postupy pro manažerskou komunikaci v podobném scénáři, zároveň se práce věnuje teoretickým modelům manažerské komunikace a jejich obohacení na základě této specifické situace.
Klíčová slova: online komunikace; LinkedIn; manažerská komunikace; COVID-19

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 11. 2018
Datum podání práce: 6. 12. 2020
Datum obhajoby: 28. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67670/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: