Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren

Název práce: Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
Autor(ka) práce: Ivanova, Elena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Truhlář, Filip
Oponenti práce: Antsifirova, Margarita
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problémy image a vizuální prezentací společnosti Wine Story. V posledních letech se firma aktivně rozšiřuje a potřebuje informovat své zákazníky o existenci svých dalších poboček po Praze. Cílem této bakalářské práce je navrhnout funkční vizuál společnosti, který bude založen na poznatcích o spotřebitelském trhu, konkurenci a současném jednání firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V první části se pozornost věnuje poznatkům potřebným pro vypracování nové firemní identity, konkrétně vizi a misi firmy, součástem firemní identity, významu image firmy, modelu strategického plánování SOSTAC a výchozím bodem designu. V praktické části se definuje mise, vize a cíle podniku, provádí se analýza marketingového prostředí, prochází se fázemi plánování komunikace a následně se navrhuje nový vizuální styl společnosti včetně loga a tiskových materiálů. Průzkum tržního prostředí je prováděn primárně pomocí hloubkových rozhovorů a sekundárního výzkumu. Testování navrhnutého řešení je zajištěno dotazníkem na sociálních sítích. Výstupem projektu je design nové firemní identity společnosti s rekomendacemi pro budoucí komunikaci se zákazníky.
Klíčová slova: firemní identita; marketingové plánování; budování značky
Název práce: Creation of a unified corporate identity for a retail chain of wine bars
Autor(ka) práce: Ivanova, Elena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Truhlář, Filip
Oponenti práce: Antsifirova, Margarita
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with image and visual presentation problems of Wine Story. In recent years, the company has been actively expanding and needs to inform its customers about the existence of its other branches in Prague. The aim of this bachelor's thesis is to design a functional visual of the company, which will be based on knowledge about the consumer market, competition and the current behavior of the company. The work consists of theoretical and practical parts. In the first part, attention is paid to the knowledge needed to develop a new corporate identity, namely the vision and mission of the company, components of corporate identity, the importance of the company's image, the SOSTAC strategic planning model and the starting points of design. The practical part defines the mission, vision and goals of the company, analyzes the marketing environment, goes through the stages of communication planning and then proposes a new visual style of the company, including the logo and print materials. The survey of the market environment is conducted primarily through in-depth interviews and secondary research. Testing of the proposed solution is provided by a questionnaire on social media. The output of the project is the design of a new corporate identity of the company with recommendations for future communication with its customers.
Klíčová slova: marketing planning; brand building; corporate identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 1. 2020
Datum podání práce: 14. 12. 2020
Datum obhajoby: 20. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72252/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: