Návrh komunikační kampaně pro značku ručně dělaných šperků

Název práce: Návrh komunikační kampaně pro značku ručně dělaných šperků
Autor(ka) práce: Lugovskaya, Ksenia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Sverlov, Anton
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je věnovaná online reklamní kampaně, která má za cíl zvýšit tržby podniku. V teoretické části práce jsou podrobně vysvětleny a rozebrany pojmy jako brand a jeho positioning, reklamní kampaň, cílová skupiny, 2 druhy metod výzkumů – kvalitativní a kvantitativní, KPI metriky. Na základě těchto vysvětlených pojmů se dá lépe pochopit kontext problému a najít cestu k jeho řešení. Praktická část této práce obsahuje zpracovaný návrh online reklamní kampaň pro konkrétního klienta s ohledem na jeho požadavky a potřeby.
Klíčová slova: Propagace značky; Sociální sítě; Brand; Reklama; Online reklamní kampaň
Název práce: Concept of a communication campaign for a brand of handmade jewelry
Autor(ka) práce: Lugovskaya, Ksenia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Sverlov, Anton
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis is devoted to an online advertising campaign, which aims to increase the company's sales. The theoretical part of the thesis explains in detail and analyses terms such as brand and its positioning, advertising campaign, target groups, 2 types of research methods - qualitative and quantitative, KPI metrics. Based on these explained concepts, it is possible to better understand the context of the problem and find a way to solve it. The practical part of this work contains a proposal for an online advertising campaign for a specific client with regard to his requirements and needs.
Klíčová slova: Advertising; Brand promotion; Social networks; Brand; Online advertising campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 3. 2019
Datum podání práce: 10. 5. 2021
Datum obhajoby: 22. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69244/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: