Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová

Název práce: Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová
Autor(ka) práce: Heimlich Monhartová, Rebeka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá úpravou a vylepšením marketingové strategie módní značky Remon by Rebeka Monhartová, s hlavním zaměřením na zefektivnění volby distribučních cest a komunikačních kanálů. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z oblasti marketingové strategie, brandingu, marketingového mixu a online marketingu. Zároveň je představena značka Remon a situace na české módní scéně. Metodologická část popisuje marketingový výzkum a distribuční výzkum marketingových cest. V praktické části jsou poznatky z obou předchozích částí zpracovány a byly aplikovány na aktuální marketingovou strategii značky. V závěru diplomové práce byl vytvořen návrh, jak zefektivnit distribuční a komunikační kanály značky.
Klíčová slova: módní značka; marketingová strategie; Remon; marketingový mix; Distribuční kanály
Název práce: Proposal of the marketing strategy for brand Remon by Rebeka Monhartová
Autor(ka) práce: Heimlich Monhartová, Rebeka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the diploma thesis is to modify and improve the marketing strategy of the fashion brand Remon by Rebeka Monhartová with the main focus on the distribution and communication channels. The theoretical part summarizes the existing knowledge about marketing strategy, branding, marketing mix and online marketing. It also reveals the situation on the Czech fashion scene and introduces fashion brand Remon. The methodological part focuses on the marketing research and distribution research of marketing channels. The findings from both parts are processed and applied to the current marketing strategy in the practical part. A proposal for effective distribution and communication channels of the brand was made at the end of the diploma thesis,
Klíčová slova: Marketing strategy; Marketing mix; Fashion Brand; Remon; Distribution channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2020
Datum podání práce: 15. 12. 2020
Datum obhajoby: 4. 2. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74074/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: