Využívání moderních digitálních prostředků ve vzdělávání na OA
Název práce: | Využívání moderních digitálních prostředků ve vzdělávání na OA |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vocetka, Lukáš |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Krpálková Krelová, Katarína |
Oponenti práce: | Holečková, Lenka |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá významem digitálních kompetencí a charakteristikou moderních digitálních prostředků, výukových systémů, nástrojů pro zpětnou vazbu a jejich využitím ve vzdělávání. Soustředil jsem se na popis kompetencí učitele, materiálních a technických výukových prostředků a jejich členění, dále na různé formy vzdělávacích systémů a aplikací sloužících jako nástroj pro poskytnutí studijních materiálů pro studenty. V práci jsou kompetence popsány a rozděleny z klasického hlediska až po popis digitální kompetence učitele. Výukové prostředky jsou též podrobně popsány. Dále je v práci uvedeno, jak dané výukové systémy a aplikace fungují a k jakému účelu jsou určeny. V praktické části jsem se zaměřil na kvalitu digitálních kompetencí vyučujících, jejich ochotu vzdělávání se v obsluze moderních digitálních prostředků a vybavenost tříd těmito prostředky na obchodních akademiích ve většině krajů České republiky. |
Klíčová slova: | kompetence; klíčová kompetence; profesní kompetence; reflexivní kompetence; digitální kompetence; výukový prostředek; digitální technologie; výukový systém; nástroj pro zpětnou vazbu |
Název práce: | Use of modern digital means in education at business academy |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vocetka, Lukáš |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Krpálková Krelová, Katarína |
Oponenti práce: | Holečková, Lenka |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The bachelor thesis deals with the importance of digital competencies and the characteristics of modern digital means, teaching systems, feedback tools and their use in education. I focused on the description of the teacher's competencies, material and technical teaching aids and their division, as well as on various forms of educational systems and applications serving as a tool for providing study materials for students. In the thesis, the competencies are described and divided from the classical point of view up to the description of the digital competence of the teacher. Teaching aids are also described in detail. Furthermore, the thesis shows how the teaching systems and applications work and for what purpose they are designed. In the practical part, I focused on the quality of digital competencies of teachers, their willingness to learn how to use modern digital means and the equipment of classes with these means at business academies in most regions of the Czech Republic. |
Klíčová slova: | key competence; teaching aid; digital technology; reflexive competence; competence; digital competence; teaching system; professional competence; feedback tool |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Finance a účetnictví/Vzdělávání v ekonomických předmětech |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta financí a účetnictví |
Katedra: | Katedra didaktiky ekonomických předmětů |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 30. 9. 2019 |
---|---|
Datum podání práce: | 15. 12. 2020 |
Datum obhajoby: | 15. 6. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/70885/podrobnosti |