Marketingový plán pro Hygge espresso bar

Název práce: Marketingový plán pro Hygge espresso bar
Autor(ka) práce: Liolias, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o tématu marketingového plánu ve vztahu ke vznikajícímu podniku v oblasti kavárenství – Hygge espresso baru. První část práce mapuje teoretické zázemí marketingu, online marketingu, marketingového plánu, segmentace trhu a marketingového výzkumu, který je nezbytný pro tvorbu marketingového plánu. Zjištěné informace jsou využity jako základy pro metodologickou a praktickou část práce. Praktická část sestává z charakterizování nově vznikajícího podniku a propojení s konceptem, kterého má být podnik součástí. Na základě aplikace získaných znalostí je vytvořen marketingový mix, který je z velké části otestován vmarketingovém výzkumu. Na základě výsledků je marketingový mix doplněn o nezbytná data. Po provedeném výzkumu a jeho analýze jsou také doplněny části marketingového plánu, aby diplomová práce mohla být použita jako marketingový plán podniku Hygge espresso bar.
Klíčová slova: marketingový plán; marketing; online marketing; Van Westendorpova metoda; marketing pro kavárny
Název práce: Marketing plan for Hygge espresso bar
Autor(ka) práce: Liolias, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Špaček, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with a marketing plan of an arising café „Hygge Espresso Bar”. The first part of the thesis describes the theoretical marketing, online marketing, marketing plan, segmentation of the market and a marketing survey which is crucial for a preparation of a suitable marketing plan. The ascertained information is used as a base of the methodological part and practical part. The practical part characterizes the newly arising espresso bar and its whole concept. As a result of the gained knowledge, the marketing mix is created, which is tested in the marketing survey for the most part. Thanks to this survey, the marketing mix includes the necessary data. The survey was absolutely essential for writing this thesis otherwise it would have been impossible to use the thesis as a marketing plan of Hygge Espresso Bar.
Klíčová slova: online marketing; marketing for cafés; Marketing plan; marketing; Van Westendorp method

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 1. 2020
Datum podání práce: 16. 12. 2020
Datum obhajoby: 3. 2. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75447/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: