Marketingový plán pro mobilní aplikaci

Název práce: Marketingový plán pro mobilní aplikaci
Autor(ka) práce: Vu Hoang Phuong, Nhi
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce Marketingový plán pro mobilní aplikaci, je vytvoření návrhu marketingového plánu na první rok pro společnost Yellow bench s.r.o., přesněji pro jejich mobilní aplikaci Meeteo.V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingového plánu. Dále je zde zmíněna cílová skupina, na kterou chce společnost směřovat veškeré své marketingové komunikace. Jedná se o generaci Z.V praktické části je sestaven marketingový plán na jeden rok. Plán je sestaven na základě dat z dotazníkového průzkumu mířeného na generaci Z, PEST analýzy a SWOT analýzy. V plánu jsou zahrnuty marketingové cíle společnosti, marketingová strategie, marketingový mix, hormonogram akcí a rozpočet pro marketingové oddělení.
Klíčová slova: generace Z; marketing; mobilní aplikace
Název práce: Marketing plan for mobile application
Autor(ka) práce: Vu Hoang Phuong, Nhi
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis Marketing plan for mobile application is to create a proposal of marketing plan for year one of the company named Yellow bench, s.r.o., for their mobile application Meeteo to be more specific.Keywords related to marketing plan are defined in theoretical part of the thesis. Morover, there is a mention of Gen Z, which is the target group that the startup has chosen.There is a proposal of a marketing plan for the application Meeteo for one year in the practical part. The plan is based on data from a survey targeted on Gen Z, PEST analysis and SWOT analysis. The plan includes marketing objectives, marketing strategy, marketing mix, schedule of events and budget for marketing department.
Klíčová slova: marketing; generation Z; mobile application

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2020
Datum podání práce: 16. 12. 2020
Datum obhajoby: 3. 2. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73787/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: