Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o

Název práce: Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o
Autor(ka) práce: Smrček, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Maialeh, Robin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií soukromé vysoké školy Unicorn Vysoká škola s.r.o. v Praze, známé pod názvem Unicorn University. Teoretická část se věnuje analýzám, které jsou v práci provedeny, včetně analýzy SWOT a přehledu aktuálních trendů v marketingové a komunikační strategii zahraničních soukromých škol. Praktická část představí podnik a provedené analýzy včetně analýzy konkurence, která obsahuje výběr dvou vhodných konkurenčních škol. Práce je zakončena vlastním doporučením marketingové strategie školy Unicorn University, vlastním doporučením komunikační strategie Unicorn University a obecným doporučením komunikační strategie v oblasti soukromého vysokého školství v tuzemsku. V práci jsou analyzována poskytnutá data marketingové kampaně pro podporu akce Den otevřených dveří za roky 2018 a 2019 a na jejich základě je vydáno doporučení pro zvýšení návštěvnosti akce.
Klíčová slova: SWOT; marketingová strategie; soukromá vysoká škola; komunikační strategie; Unicorn Vysoká škola
Název práce: Marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o
Autor(ka) práce: Smrček, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Maialeh, Robin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis concerns the marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o., a private college in Prague, known as Unicorn University. In the first part, theoretical background of various types of analysis used is introduced, covering SWOT analysis and an overview of current trends in marketing and communication strategy of foreign private universities and colleges. The following chapter covers the practical use of said types of analysis, including an introduction of the analysed college and an analysis of two closest competitors on the market. Finally, a recommendation for marketing and communication strategy of Unicorn University is described and a general recommendation for communication strategy of local private colleges and universities as an emerging market. Thesis also covers marketing data of an Open Doors event between the years 2018 and 2019 at the college and issues a recommendation aimed at increasing the attendance of this event.
Klíčová slova: marketing strategy; communication strategy; SWOT; private college; Unicorn Vysoka skola

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 12. 2019
Datum podání práce: 18. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72013/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: