Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci
Název práce: | Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci |
---|---|
Autor(ka) práce: | Nováková, Lenka |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Míková, Irena |
Oponenti práce: | Hiršová, Miloslava |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce je analýza vzdělávacího systému ve vybrané společnosti, zhodnocení jeho současného stavu, identifikace nedostatků a tvorba doporučení vedoucích k jejich eliminaci. Cíle je dosaženo prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s personalistkou a dále dotazníkovým šetřením, jež je určeno pro zaměstnance. Po provedeném výzkumu bylo zjištěno, že největším nedostatkem v takto nastaveném systému je pracovní vytížení zaměstnanců, které jim znemožňuje účast na vzdělávacích aktivitách. Mezi další zjištěné nedostatky patří irelevantnost poskytovaných vzdělávacích aktivit vzhledem k pracovní pozici některých zaměstnanců a absence posledního cyklu firemního vzdělávání, jímž je vyhodnocování výsledků vzdělávání. Veškerá doporučení pak byla sestavena s ohledem na jejich možné nedostatky. |
Klíčová slova: | vzdělávání; firemní vzdělávání; rozvoj; zaměstnanci; organizace |
Název práce: | Training and development of employees in the chosen organization |
---|---|
Autor(ka) práce: | Nováková, Lenka |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Míková, Irena |
Oponenti práce: | Hiršová, Miloslava |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of the bachelor's thesis is to analyze the training system in the chosen organization, evaluate its current state, identify deficiencies and make recommendations leading to their elimination. The goal is achieved through a structured interview with the HR staff, as well as a questionnaire survey intended for employees. After the research carried out, it was found out that the biggest deficiency in the current system is the workload of employees, which makes participating in educational activities impossible for them. Other identified deficiencies include the irrelevantness of the educational activities provided in relation to the job position of some employees and the absence of the last part of training cycle, which is the evaluation of educational results. All recommendations were then drawn up taking into account their possible deficiences. |
Klíčová slova: | organization; training; employees; corporate training; development |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta managementu |
Katedra: | Katedra společenských věd |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 2. 10. 2020 |
---|---|
Datum podání práce: | 24. 4. 2021 |
Datum obhajoby: | 31. 5. 2021 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/74456/podrobnosti |