Privátní značky: Případová studie Aholdu

Název práce: Privátní značky: Případová studie Aholdu
Autor(ka) práce: Procházková, Karolina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá privátní značkami a globálními trendy, které je ovlivňují. Autor zkoumal na základě hloubkového rozhovoru, kvalifikovaného pozorování a dotazníkového šetření, jakým způsobem se tyto globální trendy projevují na privátních značkách. Výsledky byly aplikovány v případové studii nadnárodního řetězce Ahold Delhaize (v ČR pod firmou Albert). Praktickým výsledkem této práce jsou dvě sady doporučení týkající se strategie privátních značek: jedna konkrétní pro Albert a druhá obecná pro další nadnárodní retailery.
Klíčová slova: Globální trendy v retailingu; Privátní značky; FMCG; případová studie Albert
Název práce: The Private Labels: The Case Study of Ahold
Autor(ka) práce: Procházková, Karolina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this thesis are private labels and how they are influenced by the global trends. The author researched how these global trends impact the private labels based on three methods: in-depth interview, qualified observation, and questionnaire. The results were concentrated in the case study for which the centre point was the transnational retailer Ahold Delhaize (in Czech Republic under the trade name Albert). The practical implications of this thesis are two sets of recommendations for creating strategy in private labels: first set with details suited for Albert and the second general set for any other transnational retailer.
Klíčová slova: Case study of Albert; FMCG; Global trends in retailing; Private labels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2020
Datum podání práce: 25. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73460/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: