Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj

Název práce: Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj
Autor(ka) práce: Kurc, Radek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Němčík, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje postavení a možnému potenciálu privátních značek skupiny COOP v ČR. Zabývá se nákupním chováním zákazníků řetězce COOP a jejich zvyklostem a postoji k privátním značkám, které jsou v prodejnách COOP nabízeny. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část popisuje vývoj a současnost privátních značek v retailových řetězcích na českém trhu. Speciální část je věnována historii a současnosti privátním značkám řetězce COOP. Praktická část obsahuje poznatky z dotazníkového šetření jejíž cílem je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy o postavení privátních značek v řetězci COOP z pohledu běžných zákazníků i osob spojených s řetězcem COOP přímo či v úzké vazbě na tyto osoby. Bakalářská práce je zakončena interpretací výsledků výzkumu a doporučením za účelem využití potenciálu privátních značek nabízených v řetězci COOP.
Klíčová slova: COOP; Privátní značka; Spotřebitel; Retail; Potraviny; Kupní rozhodovací proces
Název práce: Private labels in the COOP retail chain and potential for their development
Autor(ka) práce: Kurc, Radek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Němčík, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the position of private labels of the Czech Republic's COOP group and their possible potential. It deals with the shopping behaviour of COOP customers and their habits and attitudes to private labels that are offered in COOP stores. The bachelor thesis is divided into theoretical part and practical. The first, theoretical part describes the development and presence of private labels in retail chains on the Czech market. The subchapter is devoted to the history and presence of private labels of the COOP chain. The practical part contains findings from the questionnaire survey to confirm or refute the established hypotheses about the position of private labels in the COOP chain from the perspective of regular customers and people associated with the COOP chain directly or in close connection with these people. The bachelor thesis ends with the interpretation of research results and recommendations for using the potential of private labels offered in the COOP chain.
Klíčová slova: Private Label; Consumer; COOP; Retail; Grocery; Purchasing decision-making process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2020
Datum podání práce: 26. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74162/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: