Marketingová strategie společnosti Manufaktura

Název práce: Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Autor(ka) práce: Krotilová, Nela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat současnou marketingovou a komunikační strategii společnosti Manufaktura. První část vymezuje základní charakteristiku marketingu a tvoří východisko pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na představení a popis marketingových a komunikačních nástrojů, které Manufaktura využívá. Práce také zahrnuje SWOT analýzu, porovnání s konkurencí a dotazníkové šetření. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu zahrnuje práce také doporučení na vylepšení marketingové strategie společnosti Manufaktura.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; Komunikační strategie; Manufaktura
Název práce: Marketing strategy of the company Manufaktura
Autor(ka) práce: Krotilová, Nela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this bachelor thesis is to describe and analyse the current marketing and communication strategy of the company Manufaktura. The first part defines the concepts of marketing in general and represents a theoretical basis for the practical part. The practical part is focused on the description of marketing and communication tools Manufaktura uses. The thesis also includes a SWOT analysis, a comparison with the main competitors and a questionnaire survey. Recommendations for the improvement of the marketing strategy of Manufaktura were suggested based on the conducted analyses and marketing survey.
Klíčová slova: Manufaktura; Marketing strategy; Communication strategy; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 9. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74020/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: