Spotřebitelské vnímání aspektů spjatých s kvalitou výrobku

Název práce: Spotřebitelské vnímání aspektů spjatých s kvalitou výrobku
Autor(ka) práce: Svobodová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem „kvalita“ a jejího vnímání spotřebiteli. Jejím hlavním cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak čeští spotřebitelé vnímají kvalitu oděvních výrobků a jaké parametry jsou pro ně rozhodující při posuzování kvality těchto výrobků. Teoretická část práce se zaměřuje na historii a pojem kvality, management kvality a jeho nástroje. Dále se práce přesouvá do oblasti oděvního průmyslu, k jeho aktuálním trendům a ke vnímání kvality oděvů spotřebiteli. V praktické části je detailně popsán použitý dotazník a jeho realizace. V poslední řadě práce vyhodnocuje výsledky z dotazníkového šetření a zdůrazňuje hlavní zjištění z provedeného průzkumu.
Klíčová slova: oděvní průmysl; vnímání kvality spotřebiteli; kvalita
Název práce: Consumer perception of aspects related to product quality
Autor(ka) práce: Svobodová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of "quality" and its perception by consumers. Its main objective, through a questionnaire investigation, is to determine how Czech consumers perceive the quality of clothing products and what parameters are crucial for them when assessing the quality of these products. The theoretical part of the work focuses on the history and concept of quality, quality management and its tools. Furthermore, the work moves to the clothing industry, its current trends and consumers' perception of the quality of clothing. The practical part describes in detail the used questionnaire and its implementation. Finally, the work evaluates the results of the questionnaire survey and emphasizes the main findings of the survey.
Klíčová slova: quality; clothing industry; consumer perception of quality

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 8. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73871/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: