Firemní kultura v entitě firmy Mercedes-Benz

Název práce: Company Culture in Mercedes-Benz Entity
Autor(ka) práce: Náhlovská, Bára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Herian, Vojtěch
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor’s thesis focuses on the topic of company culture with a practical illustration of its main means and aspects on the company culture of Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o. The aim of the thesis is to confirm the importance of company culture for both company and its employees. That is achieved by a description of theoretical aspects and means of company culture combined with an analysis of its practical implementation in the company of Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o which is an entity of its holding company Daimler AG. The first chapter offers a descriptive overview of the main attributes of company culture and provides a theoretical framework of it based on specialised literature. The second chapter consists of an introduction of the company of Mercedes-Benz Parts Logistics Easter Europe s.r.o. and its holding company Daimler AG. Historical background, company values and relationship of both companies are described and analysed with the help of internal information. Third chapter captures the most common means of creation, maintenance and development of company culture and describes them in theory immediately followed by a description and analysis of its practical application in the company of Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o. Fourth chapter is formed by a qualitative research conducted in order to further illustrate the nature of company culture in Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o. The outcome of the thesis was based mainly on the analysis of conformity of practical implementation of means of company culture with theoretical knowledge obtained from specialised literature. The analysis, together with qualitative research, confirmed the uniqueness and successfulness of the company culture of Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o.
Klíčová slova: Company values; Employee satisfaction; Company culture; Establishing a new entity
Název práce: Firemní kultura v entitě firmy Mercedes-Benz
Autor(ka) práce: Náhlovská, Bára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Herian, Vojtěch
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma firemní kultury a praktické ukázky jejích hlavních aspektů a prostředků na firemní kultuře firmy Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o. Cílem této práce je potvrzení důležitosti firemní kultury jak pro firmu, tak i pro její zaměstnance. Toho je dosaženo pomocí popisu teoretických aspektů a prostředků firemní kultury v kombinaci s analýzou jejich praktické implementace v rámci společnosti Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o., která je entitou holdingu Daimler AG. První kapitola práce se nabízí deskriptivní přehled hlavních atributů firemní kultury a vytváří tak teoretický rámec pro firemní kulturu na základě informací získaných z odborné literatury. Druhá kapitola se sestává z představení firmy Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o. a jejího holdingu Daimler AG. Historie pozadí firem, jejich firemní kultury a jejich vzájemný vztah je popsán a analyzován s pomocí interních informací. Třetí kapitola zachycuje nejčastější prostředky využívané pro tvorbu, udržení a vývoj firemní kultury, které jsou popisovány teoreticky a ilustrovány na příkladu praktické aplikace ve firmě Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o. Čtvrtá kapitola je tvořena kvalitativním výzkumem, který byl proveden za účelem bližšího zkoumání firemní kultury společnosti Mercedes-Benz Parts Logistics Easter Europe s.r.o. Výstup této práce je založen převážně na analýze shody praktické implementace prostředků firemní kultury s teoretickými znalostmi o nich. Analýza společně s kvalitativním výzkumem potvrdila unikátní charakter a úspěšnost firemní kultury společnosti Mercedes-Benz Parts Logistics Eastern Europe s.r.o.
Klíčová slova: Spokojenost zaměstnanců; Založení nové entity; Firemní hodnoty; Firemní kultura

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 8. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 11. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73816/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: