Zhodnocení marketingové komunikace společnosti base4work s.r.o

Název práce: Zhodnocení marketingové komunikace společnosti base4work s.r.o
Autor(ka) práce: Koblihová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje zhodnocení marketingové komunikace společnosti base4work s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnocení současných marketingových aktivit a na základě výsledků navrhnout marketingovou komunikaci pro rok 2021. Dílčím cílem je pak identifikace faktorů, které ovlivňují návštěvnost coworkingových center, jako takových. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, části teoretické a části praktické. Teoretická část se věnuje především tématu marketingová komunikace a jejím jednotlivým nástrojům. Praktická část se věnuje konkrétně společnosti base4work, identifikaci současných marketingových aktivit a hlavní částí jsou dva výzkumy a to, polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření. Na základě výsledků jsou pak v závěru práce navrženy doporučení společně s rozpočtem a mediálním plánem pro rok 2021.
Klíčová slova: komunikace; coworking; base4work; strategie; marketing
Název práce: Evaluation of marketing communication of base4work s.r.o
Autor(ka) práce: Koblihová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the evaluation of marketing communication of company base4work s.r.o. The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing activities and based on the results to suggest a marketing communication for the year 2021. A partial goal is to identify the factors that affect the attendance of coworking centers as such. The work is divided into two main parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals mainly with the topic of marketing communication and its individual tools. The practical part is devoted specifically to the company base4work, the identification of current marketing activities and the main part are two researches, semi-structured interviews and a questionnaire survey. Based on the results, recommendations are proposed at the end of the work together with the budget and media plan for 2021.
Klíčová slova: marketing; communication; coworking; base4work; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2020
Datum podání práce: 29. 4. 2021
Datum obhajoby: 11. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73370/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: