Budovaní osobního brandu na sociálních médií

Název práce: Building a personal brand on social media
Autor(ka) práce: Curtis, Robin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis analyses branding techniques for the creation of strong brand equity and a cohesive brand identity for individuals seeking to use social media in order to generate revenue through a personal brand. The purpose of this work is to create a personal brand on social media for myself with the use of theoretical knowledge gained throughout the thesis. The first part examines how leading branding experts create brand equity and a strong brand identity in order to create loyal customers. The second part takes a look at personal branding, contrasting it to that of corporate branding and analyses methods how individuals can differentiate themselves and use social media to create brand trust, brand visibility and revenue generating streams. The practical part of the thesis is dedicated to defining and creating a cohesive personal brand and the monetisation opportunities for myself.
Klíčová slova: Personal branding ; Social media ; Branding ; Brand identity ; Personal branding on social media
Název práce: Budovaní osobního brandu na sociálních médií
Autor(ka) práce: Curtis, Robin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Bakalářská práce analyzuje techniky brandingu sloužícímu k vytváření silné značky a kohézní identity značky pro jednotlivce, kteří chtějí využívat sociální média za účelem generování příjmů prostřednictvím osobního brandu. Účelem práce je vytvořit osobní brand na sociálních médiích s využitím teoretických znalostí získaných v průběhu bakalářské práce. První část práce zkoumá, jak přední brandingoví odborníci vytvářejí hodnotu značky a její silnou identitu za účelem získání věrných zákazníků. Druhá část pojednává o osobním brandingu, porovnává jej s firemním brandingem a analyzuje metody, kterými se jednotlivci mohou odlišit a využít sociální média k vytvoření důvěry značky, viditelnosti značky a toků generujících příjmy. Praktická část bakalářské práce je věnována definování a vytvoření kohézní osobní značky a možnostem jejího zpeněžení autorem této bakalářské práce.
Klíčová slova: Osobní branding na sociálních síti ; Branding ; Osobní branding ; Sociální média

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74437/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: