Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard

Název práce: Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard
Autor(ka) práce: Dalešický, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou a komunikační strategii společnosti Bernard. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, praktické a té s vlastním výzkumem. První část se zabývá vymezením pojmu „marketing“, dále se věnuje cílenému marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu s pomocí odborné literatury. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části práce na příkladu společnosti Bernard. Je zde tedy provedena analýza marketingového a komunikačního mixu společnosti a tržní analýza. V poslední části práce je vyhodnoceno vlastní dotazníkové šetření věnující se znalosti a oblíbenosti značky Bernard mezi veřejností a povědomí o marketingové komunikaci společnosti. Následně je provedena SWOT analýza vyhodnocující předem získané poznatky. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a SWOT analýzy jsou nakonec navržena doporučení pro marketingovou komunikaci společnosti Bernard.
Klíčová slova: produkt; tržní analýza; marketingový mix; komunikační mix; společnost Bernard
Název práce: Marketing and Communication Strategy of Bernard Company
Autor(ka) práce: Dalešický, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the Bernard Company. The thesis consists of three main parts – theoretical, practical and the one with an own research. The first part focuses on the definition of the term “Marketing” and describes targeted marketing, marketing and communications mix while utilizing technical literature. In the second part is applied knowledge gained during preparing of the theoretical part on the example of the Bernard Company. Analyses of marketing and communications mix and market analysis are executed there. The last part assesses the questionnaire research dedicated to a brand's image and awareness of company's marketing communication. The SWOT analysis evaluating the knowledge gained before is executed afterwards. In the end, recommendations for the company's marketing communication based on result of questionnaire research and SWOT analysis are suggested.
Klíčová slova: market analysis; marketing mix; product; communications mix; Bernard Company

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74368/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: