Analýza niche marketingu na českém trhu péče o pleť s aplikací na rozvíjející se značku podnikatele

Název práce: Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
Autor(ka) práce: Yu, Seowon
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: Escobar Rios, Adriana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main goal of this thesis is to provide a guideline to skincare brands in implementing niche marketing in the Czech Republic in order to increase their profits efficiently from niche marketing. In the theoretical part, an analysis of niche marketing and the Czech skincare market is conducted. The thesis is explaining why skincare brands in the Czech skincare market need niche marketing. In addition, the thesis is analyzing niche marketing strategies of existing skincare brands in the Czech Republic. In the practical part, the thesis is planning an actual niche marketing strategy for the author’s own skincare brand, Keimi. A questionnaire from 150 residents in the Czech Republic was used for planning niche marketing strategy.
Klíčová slova: Cosmetic; Niche marketing; Marketing; Marketing plan; Skincare
Název práce: Analýza niche marketingu na českém trhu péče o pleť s aplikací na rozvíjející se značku podnikatele
Autor(ka) práce: Yu, Seowon
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: Escobar Rios, Adriana
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout návod podnikatelům v oblasti péče o pleť a implementovat niche maketing v České republice za účelem zvýšení efektivity a zisku pomoci niche maketingu. V teoretické části je provedena analýza niche maketingu v Česku. Diplomová práce vysvětluje proč podnikatelé v oblasti péče o pleť potřebují ke své činnosti niche marketing. Dále diplomová práce analyzuje strategie niche marketingu již existujících značek péče o pleť v České republice. V praktické části diplomová práce popisuje konkrétní niche marketingový plán značky Keimi patřící přímo autorce diplomové práce. Dále je též rozebrán dotazník o 150 respondentech z České republiky užitý k naplánování strategie niche marketingu.
Klíčová slova: Niche marketing; Péče o pleť; Kosmetika; Marketingový plán; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74314/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: