Dopad digitálního marketingu na rozvoj elektronického obchodování skupin obchodníků s módou: Případ Dior, Prada a LVMH

Název práce: The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Autor(ka) práce: Nefodova, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This bachelor thesis attempts to examine the weak and strong aspects of digital marketing tools with the focus on social media platforms for improving the ecommerce efficiency of Dior, Prada and Louis Vuitton. The methods preferred were the use of both qualitative and quantitive methods for structuring this study. In order to gather necessary data on construction of the theoretical part, the author provides the secondary literature on specific forms of ecommerce and its development, profiles of the major companies, and analysis of data on their profit trends and marketing strategies. First the increasing importance of e commerce for modern industries is delineated and special relevance for the fashion industry is established. Next, the relationship of eco mmerce and digital marketing, with focus on Facebook and Instagram, search engine optimization and mobile media such as apps, is discussed. Finally, to collect the primary data, there was used empirical approach each company is profiled, and an analysis of the brands’ major marketing strategies and revenue is provided. Results suggest a primary place of importance for online search traffic. Organic search terms are shown to drive more traffic revenue than company sponsored paid keywords. Trends for nationa l markets are less pronounced. The contribution from specific social media networks is also assessed and the leading contributors are identified. Some potential suggestions for the brands are made on the basis of their profiles and trends. The thesis sugge that digital marketing is a growing component of ests commerce that companies should invest in and take into account.
Klíčová slova: E-commerce; Fashion industry; Dior; Louis Vuitton; Prada; Marketing traffic; Digital marketing
Název práce: Dopad digitálního marketingu na rozvoj elektronického obchodování skupin obchodníků s módou: Případ Dior, Prada a LVMH
Autor(ka) práce: Nefodova, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato bakalářská práce si marketing traffic, digital marketing, ekladla za cíl prozkoumat slabé a silné stránky nástrojů digitálního marketingu se zaměřením na platformy sociálních médií pro zlepšení efektivity elektronického obchodování společností Dior, Prada a Louis Vuitton. K dosažení tohoto cíle byly ke strukturov ání této studie použity kvalitativní a kvantitativní metody. Za účelem získání potřebných údajů o konstrukci teoretické části poskytuje autor sekundární literaturu o konkrétních formách elektronického obchodování a jeho vývoji, profily hlavních společnost í a analýzu údajů o jejich trendech zisku a marketingových strategiích. Nejprve je vymezen rostoucí význam elektronického obchodu pro moderní průmyslová odvětví a je stanoven zvláštní význam pro módní průmysl. Dále je diskutován vztah elektronického obch odování a digitálního marketingu se zaměřením na Facebook a Instagram, optimalizaci vyhledávačů a mobilní média, jako jsou aplikace. Nakonec ke shromáždění primárních dat byl použit empirický přístup, který je profilován u každé společnosti, a je poskytnu ta analýza hlavních marketingových strategií a výnosů značek. Výsledky naznačují primární místo důležité pro provoz online vyhledávání. Zobrazují se výrazy organického vyhledávání, které zvyšují vyšší výnosy z provozu než placená klíčová slova sponzorova ná společností. Trendy pro národní trhy jsou méně výrazné. Posuzuje se také příspěvek konkrétních sítí sociálních médií a identifikují se hlavní přispěvatelé. Některé potenciální návrhy značek jsou vytvářeny na základě jejich profilů a trendů. Bakalářská práce naznačuje, že digitální marketing je rostoucí složka elektronického obchodování, do které by společnosti měly investovat a zohledňovat ji.
Klíčová slova: Módní průmysl; Dior; Prada; Louis Vuitton; Digitální marketing; Elektronický obchod; Marketingovy provoz

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74263/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: