Marketingová strategie Starbucks

Název práce: Marketing Strategy of Starbucks
Autor(ka) práce: Kříž, Matyáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Rachner, Sophia
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis focuses on the marketing strategy of Starbucks Coffe Company on the Czech market. The theoretical part is focused on the description of basic concepts like marketing mix and communication mix as well as the history of Starbucks. A questionnaire survey was also conducted with the aim of finding out why customers visit Starbucks stores, if they are aware of its sustainability commitments and whether they are satisfied with its product and loyalty offerings.
Klíčová slova: marketing; starbucks; strategy
Název práce: Marketingová strategie Starbucks
Autor(ka) práce: Kříž, Matyáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zlatić, Marija
Oponenti práce: Rachner, Sophia
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketinovou strategií firmy Starbucks Coffe Company na českém trhu. Teoretická část práce se zabývá obecným popisem marketingového mixu, komunikačního mixu a historií společnosti. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit charakteristicky chování respondentů a jejich názor na současnou podobu marketingové komunikace společnosti.
Klíčová slova: marketing; starbucks; strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74223/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: