Propagace České republiky na čínském trhu cestovního ruchu

Název práce: Propagace České republiky na čínském trhu cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Hůrková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Grollová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou propagace České republiky a dalších evropských zemí na čínském trhu cestovního ruchu. V rámci teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, marketingu destinace, a pozornost je věnována také ekonomickým přínosům turismu. Další část práce se věnuje čínskému cestovnímu ruchu, jeho významu, potenciálu a aktuálním trendům, které jej ovlivňují. Stěžejní částí práce je analýza propagace České republiky a dalších vybraných evropských zemí vůči čínským turistům, a to primárně v online prostředí. Závěry této analýzy jsou následně porovnány, a na základě zjištění jsou navržena doporučení pro praxi, která mají za cíl zefektivnit propagaci České republiky na čínském trhu cestovního ruchu.
Klíčová slova: Čína; čínští turisté; čínský turismus; propagace České republiky; online propagace; marketing destinace
Název práce: Promotion of the Czech Republic on the Chinese tourism market
Autor(ka) práce: Hůrková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Grollová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this theses is to analyze promotion of the Czech Republic and other European countries on the Chinese tourism market. The theoretical part of the thesis introduces basic concepts of tourism, destination marketing and economic benefits of tourism. The next part of this thesis is focused on Chinese tourism, its importance, potential and trends affecting the rise of tourism in China. The main part of the thesis is the analysis of promotion of the Czech Republic and selected European countries to Chinese tourists, especially in the online environment. Based on the findings of the analysis, there are recommendations for the Czech Republic on how to promote more effectively on the Chinese tourism market.
Klíčová slova: promotion of the Czech Republic; destination marketing; China; Chinese tourists; Chinese tourism; online promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 3. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74103/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: